keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

Pöllöpaita 2


Tässä pikkulikan pöllöpaita. Koko 62cm ilman saumavaroja eli jokusen kuukauden joutuu oottelemaan että on sopiva. Tähän tein tuon alahihan kokonaan ja päällihiha on irrallinen eli vain raglansaumasta ja kauluksesta kiinni. Kaava on sama kuin edellisessäkin. Tarvii Ealle tehä kesäksi uus ni on sitte samiksia, kun tuo taitaa olla jo sitten pieni.

Naapurin kanssa tuli puheeks napit ja hän sitte sano lahjottavansa varastonsa mulle. Ilomielinhän minä kaiken vastaanotan :) Oli siinä sitte myös kuminauhoja, muutama merkki ja mitä kaikkee... Enkä tietty hokannu ottaa kuvaa niistä muista, vaan napeista. No jospa joskus muistaisin...



Ja onhan mulla pikkulikalle haalari kesken, siitä puuttuu napit ja tuosta se nappijuttu lähtikin.

2 kommenttia:

Eila kirjoitti...

Hieno paita, todella kaunis!!! Ja niin hieno on myös nappivarasto!

Irena kirjoitti...

Voi kun olen kade! Mä olen nappihamsteri.. Lankoja ostaessani mulla on aina (yleensä) mieles mitä niistä teen, mutta kun kirpputoreilta löydän nappeja, ja siis ostan, niin niitä ostan vain nappien omistamisen ilosta. Musta on hauska löytää omista varastoista aina sopivia nappeja kun kulloinkin niitä tarvitsee..