perjantai 26. syyskuuta 2008

Oho, ompas aikaa vierähtäny...

... kun viimeksi oon postaillu :)

Oon alottanu Ealle mekkoa, se on harjotuskappale, kun mulla ei ollu kaavaa ja piti sitten enstex piirtää ne. Materiaalina kierrätysvaatteita, eli tutulta saatu trikoomekko ja mun t-paita. Puuttuu vielä helmakuikale ja kuminauhat, jota EN siis vieläkään ole ostanut, mutta yhtenäpäivänä kaupassa jopa pidin pakettia kädessä ja melkein ostin. Onhan sekin jo jotain. Kaippa mä tänään sitten ostan, kun tarttee muutenkin kauppaan mennä. Saa sitten vähän valmiimmiksi noita tekelitä :) Ja tossa meitin lähikaupassa ei ollu semmosta 3cm leveetä kuminauhaa ni ei mun lökärit sitten vieläkään valmistu. Tarvii vissiin sitten kollata nuo muutama muukin kauppa tässä lähellä. Ihan just en pääse lähtemään, kun likka näyttää nukahtaneen. Meiän pieni täyttää tänään 8kk.

Ei kommentteja: