maanantai 29. syyskuuta 2008

Valmista

Vihdoinkin eilen sain tehtyä valmiiksi Ealle mekon, sen harjoituskappaleen. Kuva on tuunatut-mapissa. Siinä siis materiaalina tutulta saatu trikoomekko ja mun t-paita, josta tein hihat ja kaitaleen helmaliehuketta korostamaan. Kaippa tuo asiansa ajaa. Meni paljon aikaa kun mikän suunniteltu ei toiminu ja piti muuttaa, mutta tulipahan valmista :)

Sitten oon tehny tyynynpäällisiä. Tai yx patja laitettiin neljään osaan ja niihin oon suunnitellu päällisiä ja yx jo melkein valmis, puuttuu vaan käsin ommeltava osuus. -kuva liitteenä- Toiseen oon vasta aplikoitavat kuvat suoralla ommellu kiinni ja jäi sillä kesken kun aattelin heittää samaan koneelliseen kun pesen ne muutkin palat samaa kangasta. Kankaat on saatuja ja osa oli vähän likasia. Tuo kuvassa olevan kankaat on vanhoja verhoja ja samaa mistä oon tehny pinnasänkyyn lakanoita ja pussilakanat.

Ei kommentteja: