maanantai 4. elokuuta 2008

Ei taida valmistua...

Tuo mustavalkonen taitaa nyt jäädä paussille, kun valkonen lanka on LOPPU !!! Siis just mun tuuria, teet jotain kivaa ja materiaali loppuu. Jos en jostain löydä lisää lankaa niin kaippa mun tarvii purkaa joku tekele, tai sitten tarvii tehä toisenlainen muodostelma neliöistä. Kaupasta on turha lähteä ainakaan samaa lankaa hakemaan, kun en muista mistä lie peräisin... On mulla joo vyyhti jälellä. Hitto kun olin niin tyytyväinen siihen viimex tekemääni muodostelmaan.

SIIS JOO onhan elämässä suurempiakin murheita, enkä mä tuota tekelettä sure, harmittaa vaan ja enhän mä vielä hirveen tarkkaan oo kaappeja ja korien pohjia penkonu, mutta kun oon niin paljon tuosta langasta tehnyt, niin ei taida löytyä. MUTTA teen nyt ensix uudenlaisen muodostelman. Ja ei kai sen nii välii oo, jos toisella puolella on vähän erisävyinen valkoinen. Tarviikin kuvata nuo muodostelmat, vaikka vaan sitten myöhempää käyttöä varten. Kun nyt niin kovasti innostuin noista neliöistä niin voi olla että kohta ei oo lankaa varastossa :) Ei mulla kyllä mitään suurta varastoa oo muutenkaan.

Ei kommentteja: