maanantai 13. lokakuuta 2008

Ei mulla mitään uutta...

Viikonloppuna en tehny mitään käsitöitä eli ei oo mitään uutta esiteltävää nyt tälläkertaa. Miehen isotyttö kävi täällä ja kysäsin josko haluaa tuon muovipussista tehdyn pussukan ja oli kyllä mielissään. Tykkäsi niin kovin kun oli pehmeä ja tosi ihanan tuntuinen käsissä, ettei malttas pois laskea :)

Sitten näki pienen punotun korin, jonka olin kavhipusseista tehnyt (eli tämä) ja halusi samanlaisen. Hain sitten kahvi ym pusseja joita olin jo valmiiksi leikellyt. Kahvipussista ei halunnut tehdä joten otti noita hopieisia, joista oon tehny laukunkin. Ei kuitenkaan uskaltanut ommella koneella, ettei mene kone rikki, joten minä hurruutin suikaleet kiinni (väänty yksi neulakin) ja tyttö itse saa pujotella valmiiksi. Kysyi kyllä ensin, että voiko sen tehdä muovikasseista? Sanoin etten oo testannut ja voi joutua laittaa aika monta kerrosta muovikassia, että tulee tukeva. Mutta jospa muovikassin tukisi , kuten muovikassipussissa,niin sitten voisi vaikka toimia! Onko kukaan tehnyt vai alanko testaamaan :) Vois tulla menaan aika hienoja!!

Ei kommentteja: