torstai 6. elokuuta 2009

Hametta pukkaa

Tai on vasta palat leikattu, mutta aattelin näin kahvitauolla tulla koneelle ja minnekkäs muualle ku blogeja lukemaan.... siis Ealle on hame tulossa.

Ja valkonen lanka alkaa olla aika vähissä niin tarttee ettiä sopivaa väriä sisäsaumoihin. Eilen taas kattelin netistä kankaita ja kun tuota valkosta lankaa piti saada niin samallahan sitä nyt vähän kankaitakin... yönyli mietin ja aamusti laitoin tilausta eli ensviikkoon menneepi. Että en ihan heti sentään haksahtanu :) Nyt tarvii kyl pitää taukoa kun ei nuo kankaat mahu mihinkään ja vähän hidas on tää kankaidentuhoamis projekti.

* EDIT *

No sain sen hameen valmiiksi, mutta meiän kamera ei oo kotona joten kuva tulee myöhemmin. Ja nyt sitten uutta suunnittelemaan :) Noista trikoista tekis mieli jotain tehä.

3 kommenttia:

Maaka kirjoitti...

No joo tänään järjestelin taas kans kankaita :S Pitäis tuhota nuo vanhat ennenkuin uusia ostaa. Mutta Ean kanssa on helpompi ostaa kankaita kuin ommella niistä, ja tuntuu kun jotain on niin suunnitellut että sehän on jo valmis ja uutta pitää päästä ideoimaan :D

Irena kirjoitti...

Kankaidentuhoamisprojekti-idea:
Lierihattu/hellehattu aikuiselle.

Mulla on oma lehmä ojassa, voisit sitten katsos hyväksi todetut kaavat laittaa tänne esiteltäväksi ja voisin tehdä itsellekin. Mun päänympärys on sen verran iso että kaikki aikuisille tarjolla olevat yhdenkoon kesähatut on ihan liian pieniä. Päätin vihdoin että täytyy sitten tehdä - sopivasti kun on kesä ohi ja samoin kesälomat.. x)

Taru itte kirjoitti...

Maaka: Mulla on "omaa aikaa" päivisin juur sen verra ku Ea nukkuu päikkärit. Eli 1-3 tuntia. Sillon yleensä syön, tiskaan ja vähän siivoon ja jos nukkuu vähempi ni ei paljon ommella :)

Mrs. Marple: Voi kun mä en hattuja käytä, vaikka tietty jos tekis semmosen äly-iso-lierisen 60-lukulaisen jossa jotai metri halkaisija, niin mikäpä ettei. Mulle ei vaan hatut passaa :( Ja mä oon sitte toinen ääripää, eli pieni päinen eli kaikki hatut on liika isoja, vauvan hatut mahtuu :D Ja lippikset jos on tarpeex säätöö...